2012-07-29

Apja lánya

Újabb vázlatkihívás, ismét a scrap.hu -n. Ez egy rendhagyó hónap, mivel most volt a scrap-tábor és a résztvevők ott készítették el a vázlatot. Vázlat ismerete nélkül vitték az alapanyagokat és úgy kelett összerakni. Láttam és olvastam beszámolókat erről a táborról, olyan jó lett volna ott lenni. De még nem éreztem magam felkészültnek, hogy egy hétvégére magára hagyjam Julit + anyagilag is szűkös lett ez az év a költözés miatt, szóval talán legközelebb. (Remélem nem jövőre, hihi. :D )

No nekünk, "itthonmaradóknak" könnyebb dolgunk volt, már a vázlat ismeretében kellett tervezni a kiegészítőkkel. Tetszik az e havi kihívás is, de a ferdesége, nyakatekertsége miatt képtelen voltam komoly dologra asszociálni. Így jöttek a gyerekes dolgok és a téma is, hisz Apa olyan néha mint egy nagy gyerek. :)




A múltkori térképes oldalam után itt nem vittem túlzásba a bíbelődést: mindenféle rajzok kivágása (vateráról rendeltem egyszer egy rakat papírt, onnan vannak), szalagok és dudlik, mindez egy fröcskölt háttérre. Igyekeztem könnyedre, hogy ezúttal ne legyen "izzadságszaga". ;)

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése